Obsah 3.         KAPITOLA         3 3.1 Výroba         4 3.1.1 Typy výroby         5 3.1.2 Výrobná kapacita         7 3.2 Kanban         8 3.3 Logistika         10 3.3.1 fuel podniková koncepcia Just - in - objurgate (JIT)         11 3.3.2 Logistika a JiT v logistickom systéme         13 3.3.3 Logistické chyby         13 3.4 Predaj výrobkov         15 4.4.1 Marketing ako podnikate?ská filozofia         15 3.4.2 Marketingové stratégie podniku         16 3.5         Výrobok         17 3.5.1 Odchýlky ivotného cyklu výrobkov         17 3.5.2 Výrobkové portfólio         18 4.KAPITOLA         20 4.1 Náklady podniku         21 4.1.1 Druhové ?lenenie nákladov         22 4.1.2 Kalkula?n é ?lenenie nákladov         23 1.1.3         ?lenenie nákladov         25 4.2 Cenová politika         27 4.2.1 Faktory ovplyv?ujúce cenu         28 Externé faktory:         28 Charakter trhu:         28 4.2.2 Cenová stratégia nového výrobku         29 4.3 Metóda capital - die hard (CSF)         29 4.3.1 CSF mô eme zostavi? na základe 2 metód:         31 4.3.2 Cash - flow cyklus         32 4.4 Financovanie podniku         34 4.4.2 Finan?né riadenie podniku v trhovej ekonomike         35 4.4.3 analýza vertical stabiliseran?nej situácie podniku         37 4.4.4 Hodnotenie finan?nej stableness         38 4.4.5 Analýza rentability (ziskovosti)         40 4.5 Hospodársky výsledok podniku         42 4.5.1 Výnosy podniku         44 4.5.2 Hospodársky výsledok !         45 5.3 Zisk         46 5.
KAPITOLA         48 ZÃVER         53 SLOVNÃK POJMOV         55 POU ITà LITERATÃRA         58 3.         KAPITOLA POSLANIE Pri realizácii svojich cie?ov podnik vykonáva mno stvo ?innostÃ. Uskuto??uje ich vo vzájomnej interakciÃ, preto poslanÃm tejto kapitoly je porozumie?, ako výrobná ?innos? ovplyv?uje fungovanie podniku, ?o je úlohou logistiky a ako prebieha predaj finálnych výrobkov vo výrobnom podniku. ÃVOD Výroba v najshirshom ponà musical compositionà zn amená zhotovovanie tovarov a poskytovanie slu ieb. Slú i teda k uspokojovaniu ?udských potrieb. Pod výrobou v u shom ponÃmanà sa výroba rozumie len ako ?as? transforma?ného procesu, t.j. premena vstupov ( výrobných faktorov) na výstupy (výrobky). Výrobky predstavujú komplex hmotných aj nehmotných statkov , ktoré sú schopné uspokojova? ur?ité potreby. Trh kladie rôzne po iadavky na kvalitu výrobkov, preto e znÃ... If you want to produce a all-embracing essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com
If you want to get a full essay, visit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment